1 Nisan 2012 Pazar

2012 Yılında Gösterime Girecek Bazı Filmler

     Neredeyse her gün bir film izlediğimden olsa gerek 2012 yılında vizyona girecek filmleri merak ederek bir araştırma yaptım. Bu sene de bir çok heyecan verici film gösterimde olacak. Kenara not aldıklarımı paylaşmak istiyorum. Bunu yaparken de tek gereksiz filmle başlamak istiyorum.  Huzurlarınızda: 'Titanic 3D'.




      Bu gemiden ne istiyorlar anlamış değilim. Gemi batalı tam yüz yıl oldu. Geçen süre zarfında 4 defa filmi çekilmişti zaten. 'Bir de 5. filmi çekelim 3D olsun da tam batsın' mı diyorlar ne diyorlar, ne yapıyorlar anlamış değilim. Tabi hastaları vardır. Bıkmadan usanmadan izlerler. 4 boyutlusu çıksın 15 defa da onu izlerler. Neyse efendim, özetle en gereksiz ve saçma iş bu olmuş 2012 filmleri arasında. Çok konuşmayalım devam edelim. İkinci filmimiz gelsin: 'Intouchables'.


  

      Fransız yapımı komedi/dram. Türkiye' de gösterim tarihi 11 Mayıs 2012 olmasına rağmen internette birçok kaynaktan izleyebilirsiniz. İMDB de 8.0 puan almayı başarmış ve söylenenlere göre Fransa' da tüm zamanların en çok izlenen filmi olmuş durumda. İtiraf etmem gerekiyor ki ben de bu filmi izledim ve gerçekten çok beğendim. Tek tek oyuncular hakkında yorum yapmak biraz zor olacak gibi çünkü filmdeki her oyuncu iyi performansa sahip. Bu arada filmin gerçek hayat hikayesi olduğunu belirtelim. Üçüncü film: 'The Hobbit: An Unexpected Journey'.
    
      İşte bu uzun zamandır izlemeyi en çok istediğim ve çıkması için sabırsızlandığım film. Bir Tolkien hayranı olarak yaklaşık 15 yıl önce kitabını bitirmiştim. Umarım film kitaba bağlı kalınarak çekiliyordur da Yüzüklerin Efendisi'nde bazı yerlerde yaşadığımız hayal kırıklıklarını yaşamayız.
Bir sonraki filmimize geçmenin vakti. Dördüncü film: 'Snow White and the Huntsman'.



    İzlediğim fragmanlar arasında en çok ilgimi çekenlerden biri oldu bu. Bir çocuk hikayesinin destansı anlatımına şahit olacağız gibi görünüyor. Filmde en çok merak ettiğim şeylerden biri de Kristen Stewart'ın oyunculuğu. Gösterime girdiği anda izlemeyi düşündüğüm filmlerden biri.

    Sanırım bu günlük bu kadar yeter. İyi seyirler bükücü adayları :))                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neden Güldünüz?

Uzun zamandır elim gidiyor yazamıyordum ama bunu yazmam lazım çünkü acayip komik bir şey oldu. Aslında trajikomik. Geçen gün sayın başbakan ...