3 Nisan 2013 Çarşamba

Her İle 0.296 Çocuk

      Uzun zamandır yoğun çalışma temposundan kafamı kaldırıp güzeller güzeli bloguma tek satır yazı yazamamıştım. Birçok defa yazmaya meyletmiş olsam da hep düşüncede kalmıştı. Ancak bugün yazmamanın imkansızlaştığı bir haber okudum. Biraz da araştırma yaptım sizin için.

      Geçen günlerde CHP Genel Başkan Yardımcısı SezginTANRIKULU, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin'e, sokakta çalışmak zorunda bırakılan ve sokakta yaşayan çocukların sayısını sormuş. Fatma Şahin'in, vücudumun değişik yerlerinden gülme seslerinin gelmesine neden olan ve bir yandan da sinir sistemime zarar veren açıklaması geldi: "Türkiye'de yalnızca 24 çocuk sokakta yaşıyor".

      Şimdi efendim bunu uzun uzadıya burada yazmak istemiyorum. Ancak o 24 ün yanına birkaç sıfır gelmesi gerekiyor. Sanırım bakan o sırada gizemli bir hastalık geçirmiş olacak ki sıfırları telaffuz etmeyi unutmuş.

      Konuyla ilgili 1 Ekim 2012 de Cumhuriyet Gazetesi'nde yayınlanan bir yazı: http://www.cumhuriyet.com.tr/?hn=368588

      Buyrun bir başkası: http://www.unicef.org/turkey/dn_2006/_cp43.html

      Bir de bu yazının ilginizi çekeceğini düşünüyorum. Açıkçası okurken keyif aldım: http://blog.radikal.com.tr/Sayfa/sadece-24-cocuk-ustun-insan-ve-1-nisan-18629

     

      Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neden Güldünüz?

Uzun zamandır elim gidiyor yazamıyordum ama bunu yazmam lazım çünkü acayip komik bir şey oldu. Aslında trajikomik. Geçen gün sayın başbakan ...