11 Mart 2014 Salı

Hoşça Kal Çocuk

    Çok karanlık bir gün bugün. Hani Nazım'ın şiirinde dediği gibi "hava kurşun gibi ağır". Küçük bir çocuk hayata gözlerini kapadı. Adı Berkin Elvan. Gezi parkı gösterileri sırasında ekmek almaya giderken, başından biber gazı fişeğiyle vurulmuş, 269 gündür ölüm kalım mücadelesi veriyordu. Masum, tertemiz, küçük bir çocuk. Yaşam savaşını kaybetti. Ardında sayısız acılı insan bırakarak aramızdan ayrıldı.

     Bir şeyler yapmak istiyorum, hani mümkün olsa uzatıp elimi geri çekeceğim Berkin'i. Faydasız. Kelimeler düğümlenmiş kocaman bir yumruk gibi boğazımda. Ağlayamıyorum, konuşamıyorum, aklımdan çıkmıyor yüzün. Ah be çocuk. Ah! Öyle büyük bir ah ki anlatamam. Söveyim diyorum, suratlarına tüküreyim ama senin adının olduğu yerde buna neden olanların pis isimlerini kullanmaya varmıyor yüreğim.

    Ne diyeyim Berkin? Ne yapayım? Hoşça kal demekten başka bir şey gelmiyor elimden. Hoşça kal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neden Güldünüz?

Uzun zamandır elim gidiyor yazamıyordum ama bunu yazmam lazım çünkü acayip komik bir şey oldu. Aslında trajikomik. Geçen gün sayın başbakan ...