5 Nisan 2012 Perşembe

Evden Simit Getireni Okuldan Atıyorlar

      Bu yazıyı aslında 1 hafta önce yazmayı düşünüyordum ama bu güne kaldı. Geçenler de bir arkadaşımın paylaşımıyla konudan haberdar olmuştum. İsmail Erez Endüstri Meslek Lisesi'nde, kantin fiyatlarının pahalı olmasından dolayı, arkadaşlarıyla beraber evden getirdikleri yiyecekleri paylaşmak yoluyla kantini boykot etmek isteyen Abdülmelik Yalçın okuldan atıldı.

      Abdülmelik Yalçın'ın okuldan atılma gerekçesi ise ilginç: 'Okul müdürlüğünden habersiz basına bilgi vermek ve bildiri dağıtmak'. Her geçen gün ileri demokrasi yöntem ve uygulamalarına tanık olduğumuz Türkiye'de yeni bir örnek oldu Abdülmelik. Olayı uzun uzun yazmak yerine, kendi ağzından dinlemeniz daha iyi olur diye düşünüyorum. Sonra devam edeceğiz ama önce CNN Türk kanalında yayınlanan 5N1K programında neler konuşulmuş bir bakalım.


      Okul müdürü, bazı öğretmenler ve polis engel olmuşlar boykota. Polis mi? Polis'in böyle bir olayda işi nedir? Liseli gençlerin simitlerini yiğip osuruklarıyla öğretmenlerini öldürmesinden mi endişe edilmiş acaba? Burayı anlayamadım açıkçası ama belki bu olayda polisin rolünü anlayabilenler çıkar da bize de açıklar. Abdülmelik'i yürekten kutluyorum. Değerlendirmeyi de size bırakıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neden Güldünüz?

Uzun zamandır elim gidiyor yazamıyordum ama bunu yazmam lazım çünkü acayip komik bir şey oldu. Aslında trajikomik. Geçen gün sayın başbakan ...